Geoblog.pl    dar60    Podróże    kanałami na morze śródziemne i dalej    10 km do Paryża

10 km do Paryża

Francja
Francja, Paris

W końcu mam internet.Jestem 10 km przed Paryżem.Pozdrawiam wszystkich

Heniek
Heniek - 2010-08-16 21:25
Ale uczta!!!!..... kanały prawie tak piękne jak nasz Elbląski

martuszka
martuszka - 2010-08-17 12:50
Aż łza w oku się kręci kiedy patrzę na te same miejsca. Wracają wszystkie wspomnienia z naszych etapów.
Przed tobą Paryż - to prawdziwe szaleństwo!!!
Z Paryża z uwagi na nasze zanurzenie wybraliśmy trasę kanałami: du Loing, Briare, Lateral a la Loire, du Centre, rzeki Saona i Rodan. Ogólne wrażenia - spokojna francuska prowincja z dala od zgiełku i hałasu, której uroku nadają malownicze widoki, niewielkie miasteczka i bardzo mili mieszkańcy.
Zostawiliśmy Stara 40 km za Lyonem w marinie w Les Roches-de-Condrieu.
Kolejna załoga ruszy w połowie września do Marsylii. Powinniśmy soptkać się gdzieś po drodze. Będę obserwować.
Tobie życzę udanej podróży. Do zobaczenia.