Geoblog.pl    dar60    Podróże    kanałami na morze śródziemne i dalej    znowu w Hiszpani

znowu w Hiszpani

Hiszpania
Hiszpania, Premiá de Mar

Premia de Mar 12.01.2011

Jestem już z powrotem w Hiszpanii.
Ponad miesięczny pobyt w Polsce już za mną .
Początek mego pobytu to załatwianie zaległych spraw. Potem Święta Bożego Narodzenia,
więc czas płynie szybko.
Potem Sylwester i spotkanie w „Neptunie” - Dzięki za liczne przybycie.
No i 10 stycznia opuszczam mój „ Piękny i zimowy Gdańsk”
Cały i zdrowo dowieziony przez Ryanair od dwóch dni stąpam po hiszpańskiej ziemi.
Tu nadal pięknie wino nadal 1,2E , pomarańcze 0,5E, no i ta temperatura ok. 15-18C.
Chyba zostanę tu dłużej !!!!!!!
Zapomniałem – od dwóch dni żadnej chmurki tylko słoneczko

Kocur
Kocur - 2011-01-13 19:30
Witaj Darku.
Niestety, czas nie pozwolił mi na spotkanie w Klubie czego niezmiernie żałuję.
Niemniej duszą jestem z Tobą i nadal uważnie śledzić będę Twoje podboje świata.
Zazdroszczę Ci pogody, śłońca, ciepełka i całej Twej podróży.
Nie mieliśmy sie Darku okazji uściskać z Nowym Rokiem więc tą drogą życzę Ci spełnienia życiowych marzeń, pięknych i długich rejsów, spokoju w życiu i zadowolenia z podjętych decyzji.
3maj się Podróżniku i pisz dużo jak Ci idzie.

Daman
Daman - 2011-01-13 22:59
Witaj
Podejrzewam że po sobotnim fascynującym spotkaniu z Tobą trzeba będzie zawiesić działalność klubu bo wszyscy ruszą Twoim śladem.Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za super doznania i staraj się pisać jak najczęściej .Wszyscy z utęsknieniem na to czekają.
Gorące pozdrowienia nistety z zimnej Polski

S/y Husar
S/y Husar - 2011-01-13 23:21
Cześć Darku,
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Spełnienia marzeń to możesz życzyć już tylko nam bo Twoje się spełniły :) Świetna podróż i sposób na życie...
Nie mogłem być na spotkaniu z Tobą ale jego "echa" jeszcze długo będą rozbrzmiewać w naszym klubie.
Życzę Tobie dalszych żeglarskich przygód i super ich opisów dla nas.