Geoblog.pl    dar60    Podróże    kanałami na morze śródziemne i dalej    Wolfsburg

Wolfsburg

Niemcy
Niemcy, Wolfsburg

7 lipiec 2010
Dzisiaj tylko 40 km do przepłynięcia.
Cel to „samochodowe miasto” Wolfsburg. Dobiłem do bezpłatnej przystani miejskiej ok. południa i zaraz z racji odległości pobiegłem zwiedzić Muzeum VW. Wejście na cały dzień 15E. Duży kompleks ze wszystkimi atrakcjami motoryzacyjnymi .Kolekcja starych jak i nowych samochodów .pawilony reklamowe poszczególnych marek VW, Symulatory jazdy, pokazy techniczne związane z produkcją jak i eksploatacją samochodów. Fajne zostaję tam do wieczora . A wieczorem mecz , Niemcy –Hiszpania. No co? Nie zawsze się wygrywa.
Rano wyprawa nie udana w poszukiwaniu dostępu do Internetu. Małe spożywcze zakupy.
Wymiana butli z gazem, filtra i oleju w silniku- tak to już 100godzin.
Ruszam dalej. Kolejna śluza Postój na 220km, oczywiście za darmo.
Kolejny dzień .Znowu zapowiadają upał, ma być 35C. Kolejna śluza w Anderten tylko 15metrów.Mijam Hanower .Dzisiaj padł rekord przepłynąłem 82 km i ja też padłem .