Geoblog.pl    dar60    Podróże    kanałami na morze śródziemne i dalej    marina El -Balish

marina El -Balish

Hiszpania
Hiszpania, mataro

Pozdrowienia dla wszystkich z Katalonii.
Cierpliwości ,cały "morski odcinek " będzie uzupełniony.
Na razie oddaję się SŁODKIEMU NIC NIE ROBIENIU, ale obiecuję poprawę.
Darek z Darki

DAMAN
DAMAN - 2010-10-20 07:29
Cześć
Jakie to szczęście że leń Cię opuścił.
Myślę że na tą chwilę czekało bardzo wiele osób.Pisz,pisz,pisz i rób zdjęcia .
Twoje poczynania śledzi cały klub NEPTUN i nie tylko.Czięki Tobie też możemy się tam znaleźć.
Pozdrowienia

s/y Husar
s/y Husar - 2010-10-20 19:04
Cześć Darek,

Dołączam się do poprzedniej opinii.
Już myślałem, że popłyniesz na wyspę "samotników" i już nic nam nie napiszesz :)
Cieszę się, że możemy "podróżować" razem z Tobą. Twoje zdjęcia są naprawdę śliczne, a wpisy czytane i podziwiane za malownicze opisy trasy i humor. Dziel się więc z nami swoimi przeżyciami bo wielu z nas nigdy nie będzie stać na podobny wyczyn!
Pozdrawiamy
Buba i Jacek

Fromma
Fromma - 2010-10-20 21:45
Trzeba przyznać ze Darka pięknie wpisuje się w styl otoczenia. Cieszę się że zaczarowana od dłuższego czasu liczba wpisów 49 zmieniła się w piękną 50tkę. Czekamy na ciąg dalszy.Pozdrowienia Zosia i Heniek