Geoblog.pl    dar60    Podróże    kanałami na morze śródziemne i dalej    Saint-Dizier

Saint-Dizier

Francja
Francja, Saint Denis

21 .08.2011 Saint Dizier
Kanał Bourgogne-Champagne {czasami używa się nazwy Canal Marne-Saone}

-Francuzi do szczęścia nie potrzebują Internetu , stąd problem z łączem-

Wchodzę do tego kanału 12 sierpnia .
Przede mną 224 km i 114 śluz, liczne zwodzone mosty i tunel długości 4600 metrów.
Więc najpierw w górę 47 razy no i potem 67 śluz w dół.
Spokojne płynięcie przez prowincjonalną Francje.
Mijam kolejne małe miasteczka , gdzie czas się chyba zatrzymał i o Internecie nikt nie słyszał
Czasami mój telefon pokazuje że stracił zasięg .
Co słychać w „ w szerokim świecie „ dowiaduję się od moich załogantów.
Tak licznej załogi jeszcze na mojej łódce nie było.
Odwiedzają mnie w drodze do Hiszpanii dzieci mojej młodszej siostry, no a przede wszystkim NAJMŁODSZA ŻEGLARKA W RODZINIE , 13-o miesięczna MARTYNKA.
Dodatkowa pięcioosobowa załoga wprowadza mocne ożywienie w dotychczasowej podróży.
Dwa dni i znowu płynę sam.{ wstyd, wstyd ale przez te dwa dni nie zrobiłem żadnego zdjęcia mojej załodze., a przede wszystkim małej dzielnej żeglarce }